niedziela, 18 marca 2018

goodbye

Nigdy wcześniej nie musiałam żegnać się z żadną z moich lalek - wszystkie, które na jakimś etapie się u mnie pojawiły zostały tu do tej pory i chociaż nad sprzedażą kilku zastanawiałam się na różnych etapach, to wszystkie w końcu ze mną zostały.

Minhee mieszka u mnie od 2013 roku, ale nigdy właściwie nie udało mi się wykorzystać jej potencjału - jest przepiękną lalką na którą ja średnio miałam pomysł i po prostu miło trzymało się ją na półce. Doszłam w końcu do wniosku, że za bardzo szkoda mi jej, żeby marnowała się u mnie kolejne lata, tak więc dziś żegnamy się z Minhee na której miejsce wejdzie inna panna. 

Cieszę się że nowy dom dla Minhee znalazł się tak szybko i mogę wysłać ją do kogoś, kto lepiej się nią zajmie - ja natomiast dostanę spełnienie jednego z moich licznych lalkowych marzeń (o którym gadałam przez ostatnie dni bez przerwy, doprowadzając moją współlokatorkę do szału), także jestem bardzo zadowolona.

Na pożegnanie zrobiłam jej kilka zdjęć które specjalne nie są, po prostu stwierdziłam że nie wyślę jej tak bez pożegnania :D


Uwielbiam stock paradis, jest taki śliczny, kolorowy i dopracowany, że można przyglądać się mu godzinami.












Eunbyul też wpadła pożegnać się z dzieciakiem.


Zdjęcia nie są rewelacyjne a Minhee jest już praktycznie gotowa do drogi - dlatego nawet nie przebrałam jej ze stocku, tylko po prostu zrobiłam zdjęcia w nim.
A teraz lecę ją spakować do końca i wyczekiwać mojej nowej panny :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz